Bye 2013!

Sista dagen på 2013... Jag känner mig peppad inför 2014!! Vill inte analysera mitt 2013 för mycket,utan se framåt och tänka på vad jag är tacksam över och vad jag vill förändra! Jag är tacksam över att min Nisse överlevt 2013!! Jag är tacksam över att jag o min mamma haft en bättre relation än någonsin tror jag.. Jag är tacksam över att ha en riktigt fin o trogen vän i Angelica-så förstående,hjälpsam och snäll!! Jag är tacksam över att ha min Jesus så tätt,han visar mig ljuset och sanningen när jag vinglar.. Jag är tacksam över 2 fina resor 2013-Cannes och Palma! Jag är tacksam över min semester hemma i Juli som var väldigt skön o varm! Jag är stolt över mig själv att jag klarade av att gå ner 7,8kg utan motion o bara genom att hålla en bra o sund diet!!( Jag har även hjälpt andra med det.:) År 2014 vill jag fortsätta med min matplan,bli bättre på att ta tag i lite jobbiga saker.. Hålla huvudet ännu högre-be more awesome;)) Köpa mer fint till hemmet,åka på minst en fantastisk resa (Cannes i maj!!:) Jag vill gå till kyrkan oftare!! Och jag hoppas att Nisse o Lukas får ha det bäst även 2014!! Jag vill ha ett positivt,lite mer livfullt och viktigast av allt ett FRISKT 2014 för mig och alla i min närhet!! Hoppas ni är med mig 2014 också kära bloggläsare<3 Love and blessings,Becca