Påskafton

Måste ju börja med att skriva att jag hade en supermysig dag o kväll igår!! Mysig konstutställning och mysig hemmakväll,tyckte att Lets dance verkar riktigt bra denna säsongen-intressanta människor och flera duktiga redan!! Erik och Markoolio tex var jätteduktiga. Men vill självklart ha med Montazami som är sååå underhållande o positiv. Blir mysiga fredagskvällar hemma framöver,med ett glas vin eller två;) Nu är det påskafton,jag vaknade tidigt,ut med nissen i ett skönt o stilla Limhamn,nu Nyhetsmorgon där bla Yohio medverkar. Ska koka lite gröt,äta surdegsknäcke och en lchf bulle och kaffe:) Mysfm! Lite senare ska jag ut o handla lite påskpynt-hittade inte en enda kyckling här hemma:/ Och det måste jag ha,jag som älskar traditioner och pynt:) Sen kommer Angie i em och vi går på påskmiddag hos min mamma:) Misstänker myskväll och kanske sex and The city filmen (TV4 ikväll) Ha en skön påskafton! Becca