Skärtorsdag och långfredag!

Blev en trevlig och avslappnad middag igår på thaihouse med Johan,han tog en soppa med stora räkor-jättegod! Och jag tog min vanliga kycklinggryta med rödcurry,kokosmjölk b.la(åt inte så mycket ris,så jag tänker fortfarande low-carb)
Hemma lite efter nio,helslut,somnade tidigt,skönt! Ni får ett sms meddelande ifrån oss också haha,he knows me;) Och när jag kom till thai så var han inte ens där,det var ett test.för att han vet hur försenad jag är haha,han är inte liiiite skånsk haha!!! Dagen har börjat bra! Ute med nissen,bakat enkelt low-carb bröd(finns att köpa b.la på ICA) druckit kaffe och kollat på Nyhetsmorgon som b.la handlade om premiären av Lets dance ikväll,ska bli kul att se!:) Ett sött meddelande piggade också upp min fm lite;) Nu ska jag äntligen smaka mitt nybakade bröd,och ta ett ägg innan jag snabb-fixar mig för att knacka på grannen som ska följa med till Kruts konstutsällning här på ÖN-limhamn:) Pernilla.N min väninna är ju en av dem som ställer ut-så jag är medlem i föreningen o går med glädje på deras utställningar! Hade gärna gått på fler,tycker konst är riktigt intressant o kul! Pernilla.N har gjort en tavla till mig på en uggla(älskar ugglor,och har gjort det ända sen jag var liten faktiskt:) Snart kanske jag ger henne ett nytt projekt,hon är såå duktig med alla detaljer hon lägger ner runt tavlan,på min uggle-.tavla finns b,la små glittrande stenar och fjädrar på.
Sen blir det handla hem lite mat o blommor,får ju en sova-över gäst hit imorgon em,så då vill man ju ha lite påskigt och fint! Ikväll åker jag förmodligen mot Lilla Torg för att fira gudstjänst,sen myskväll för hela slanten,med Lets dance..! Önskar alla mina fina läsare en riktigt glad påsk! Becca