Tankar...

Visst är det lätt att drömma sig bort till någon annans liv? Eller att man som yngre förväntar sig mer,o liksom tror att man vet o bestämmer själv hur allt ska bli? Tyvärr är det inte så... Och den som jag tror har makten över våra liv o vet det bästa för oss är GUD! Vi kanske inte alltid håller med honom,men vi förstår ofta lite längre fram varför saker o ting blev som de blev... För ett tag sedan så sa en mamma till mig på jobb:Jag läser din blogg,och vilket härligt liv du verkar leva! Går ut o äter jämt o promenerar o gör mysiga saker,jag blev helt stum-så tänker ju inte alltid jag själv.. Jag tänker ju att mina föräldrar på jobb är lyckliga som har en egen liten familj,för det har jag både saknat o velat ha länge-gärna många barn...! Och häromdan sa en gullig tjej (vikarie här) att jag hade passat såå bra som mamma,hon sa:Vissa bara har "det":) Sött! Och det är jag enig i faktiskt... MEN jag får acceptera att GUD har en annan o bättre plan för mitt liv o jag vill mitt ev framtida barns bästa-(inte skaffa av enbart ego-skäl) så det blir ingen konstgjord befruktning här. Det finns tex redan en massa barn här som behöver hjälp! Med detta inlägget vill jag säga:Var nöjd med ditt liv,det finns för o nackdelar med alla situationer-singel som gift! Och Gud har en större plan för mitt o ditt liv!!! AMEN,Becca