Italienskt o lite till;)

 
Åkte in mot stan igår strax innan 16,mötte upp min kära kollega Marisela,först tänkte vi ta tapas men det lockade inte så mkt så vi tog ett säkert kort;) Casa Mia-himla trevligt o gott ställe tycker jag(blir en repris snart:) Jag började med ett glas prosecco,sen åt jag pasta bolognese(vanligt men väldigt gott där) Mari tog pizza bolognese o även dessert o kaffe för henne,jag fick nöja mig med kaffe.. (Ni vet jag behöver gå ner i vikt,så lite får jag tänka..) Sen är jag mkt mer en mat människa än sötsugen så man får prio.. Sen vet jag att pasta är onyttigt,(men det händer inte ofta att det blir en stor portion pasta) Gott iaf! en hemåt på mina höga klackar,för trånga byxor o tajt men mkt snygg jacka hehe.. Det var skönt att kasta av sig det+BH direkt innanför dörren;) Tänkte bara ha en lugn sen tv-kväll,men fick mess av Pernilla som satt hos sin mamma(dörren intill mig) så jag gick in o fick drink efter drink o lite öl..:) Avslutade med P inne hos mig med lite vin o en shot limoncello.. Kul med spontant,kom i säng 03.45... Becca