Beauty och mat;)

 
Sorry skrev aldrig igårkväll-det blev en lång dag.. Och jag var helslut när jag väl var hemma OCH svettig efter att ha burit hem en MASSA mat o grejer.. (Blev nästan 700kr,och det bar jag hem,så är det att va singel o utan bil..) En massa medelhavsmat:) Är det ngt man ska lägga pengar på så är det bra,näringsrik mat!! MEN innan jag gick o handlade så åkte jag till Suela(skönhetssalong,där jag gör mina nails med) Jag fixade både fransar o bryn:)) Permanent ögonfransböjning o färgning+plock o färg av bryn-blev jättenöjd!! Men i början var det mkt svårt att blunda länge o slappna av,de korta fransarna jag har blev lite böjda och brynen fin form o färg,mkt bättre än innan! NU känner jag mig hooked på beauty grejer...;) Stinas kyckling (färdigt o enkelt in i ugnen) med en grekisk sallad till. Becca