Sorg:(

Idag är det sorg i mitt hjärta.. Imorgon fm går jag o Nisse till veterinären och han reser iväg.. Till himlen..<3 Lite över 16 år ihop..En trogen vän o bebis.. Jag förstår det knappt.. Så tomt det kommer bli.. Tur att Lukas finns-han kommer få mkt mer tid nu. Jag försöker alltid i alla negativa situationer(efter ett litet tag) att embrace det positiva i en jobbig situation.. Och det är att jag kommer bli mer fri,jag har varit väldigt låst,stressad på sistone..+dålig sömn, men jag har verkligen tagit mitt ansvar..Dock går det
 
inte att beskriva ledsamheten.. Inte kunna pussa på honom,känna hans doft mer,gå ut med honom etc etc.. Ikväll är vår sista kväll ihop o den blir hans o min,med väldigt lite tekniskt runt omkring.. Tack alla som visat sin omtanke på fb/sms etc. God bless my little baby in heaven-til we meet again<3 Becca
3
Angelica

😢😢😢 fina Nisse<3 du är alltid i mitt hjärta<3

Anonym

Oj.. nu får jag med tårar i ögonen..
... ni får tänka på o vara tacksamma för så många fina år tillsammans!
Djur har en fantastisk förmåga att få oss att plocka fram o känna det bästa i livet!
Fina fina Nisse!
mr

Becca

Tack för era kommentarer Angie o Mr! Det värmer.. Och ja djur är fantastiska<3 Kram Becca