Prioritera

En sak som jag vill göra 2016 är att prioritera ekonomin bättre! Jag har gått och gjort fransar och naglar minst en gång i månaden.. Visst man ser snyggare ut i ca 2 veckor sen går flera av och ens egna naglar växer ut.. Och det blir en ful utväxt .
 
Istället ska jag verkligen försöka med ett bra lack(visar er längre fram) och försöka få längre nails(gillar inte superkorta naglar utan lack på tjejer tyvärr) Och en Frans grej för fransarna är kanske värt att testa? Våndas av att ligga där stilla länge(många somnar,men jag är inte den avslappnade typen..) Jag kan inte heller gnugga mig i ögonen i badet,sova hur man vill..Och saker fastnar lättare i fransarna etc..
 
Nej jag vill prio upplevelser med vänner/nära och kära istället,resor,mat,åka till Kph ofta etc🌟
 
Behöver dessutom några nya par skor..  
 
Så nu vet ni,efter 11 mån med lösögonfransar så är säkert inte mina egna så fina men det får va,jag är ju ingen modell direkt haha😀 Och jag kan såklart ändra mig,men tror det blir flera månader utan nu!
 
Det gäller att tänka över prio när det gäller tid o pengar.. Becca❤️