Jubileum

Var såklart fortfarande trötter igår och tidsoptimist(but I made it) till skolans fina o stora jubileum✨ Först gick vi igenom vad vi skulle göra på scen osv. Sen började det med Fsk o skolans historia-när den startades av min fantastiska chef Anki för 20 år sedan,många fina o roliga foton att se. Fick en liten dos av panikångest tyvärr men den gick över rätt snabbt (skönt) Vi mötte upp barnen o jag var först upp på scen av alla vi pedagoger,med ett barn i min hand med en liten skylt o jag med en stor skylt där det stod: "Tack för din omtanke och förståelse i alla lägen"-alla fick en mening var,och vi är många. Vacker musik till detta o Anki var rörd till tårar.. Vackra filminspelningar från barnen.. Mkt av detta har jag varit med o planerat med Marisela,så det var roligt att se o mkt lyckat!! Sen skulle jag o många fler ha hand om korvförsäljning🙅🏼 Kände mig rätt lost.. Haha. Sen avslutades allt med musikalen Joseph-duktiga elever verkligen!!! Tyvärr inga bilder då jag inte kunde ha kamera med mig. Men väldigt stort o bra gjort allt.. Anki kommer vara saknad,underbara rektor..💞 sötaste Johanna skjutsade mig hem o sen storhandlade jag,åt sent en mkt god kyckling/pastasallad,kollade tv o mös med Luki💝
 
Becca
1
matilda w

åh så gott det ser ut :)