Sista kvällen o avsked..

 
 
Sorry orkade inte blogga igårkväll,kom hem senare än väntat och var helt slut+storhandlade. Bilbombning blev det i förra inlägget skulle förstås vara bildbombning haha!!😀 Iaf vår sista kväll i Cannes var mkt mysig.. Många skratt,tokigheter,lång promenad vid croisetten o lyxbåtarna innan italienskt vid 23 i bara tröja(skönt!!) vi delade en sallad med mozzarella och en margherite pizza🍕 O vin,med palmer som utsikt,riktigt skönt! Vår hemfärd kan man sammanfatta i ett ord: Kaos!' Jag tidsoptimist och vi hoppade på fel tåg(2ggr för min del) vi stressade med bebis och tungt bagage,vild taxifärd o nära att missa flyget.. Haha! Men alör gick o jag njöt så vansinnigt mkt av egentid,vila,min tv,Lukas o sovmorgon;) Hemma hade jag fått rosor av mamma o vin av Stina(bday;) Många söta hälsningar ifrån mina kollegor som hade saknat mig💗 Härligt! Men Cannes och jag ses definitivt om ett år igen!!!🙋 Becca