Lista!

1,Vad ska du göra efter jobb idag? Jag ska gå och handla lite allt möjligt i matväg,mysa hemma med Luki och kanske ett glas i trädgården🍷 Who knows.. Tänkte äta sushi med👌🏼
 
2,Är D romantisk? Ibland är han jätteromantisk och ibland inte haha,tror att jag gillar att han inte är lika gullig hela tiden(låter konstigt men jag hade kanske tröttnat lättare då i början av vår relation) Han överraskar ofta med att plötsligt skriva eller säga något extra fint,ibland någon liten present/tanke med🌹Men oftare med ord eller handling.
 
3,Vad gjorde han senast som var romantiskt? Faktiskt två saker som jag uppskattade mkt de senaste dagarna.. Vi firar ett år!!! i nästa vecka och jag tänkte "Han glömmer säkert.."😅 Också säger han att han tagit ledigt från sitt jobb så att vi kan fira💕Fint.. Även en gullig sak häromdan då han skrev ner en söt bön till Gud om att jag skulle sova bra under natten🙏🏼 
 
4,Hur tror du att man blir en bra kollega? Det finns så många olika saker som är viktiga.. Men vad jag uppskattar är att man är rak(utan att vara otrevlig) hjälpsam,positiv i grunden och att man lyssnar på vad kollegorna säger😀
 
5,Vad ser du fram emot i helgen? Att ha fredagsmys med D(som jag träffade väldigt lite i helgen som gått) Att åka till Kph och ha tapas dag/kväll med Angie👯 Att få sova ut..
 
Nu är min rast snart slut,hörs senare✨ Becca