Mys i bädden..

Sov lite halvt bra inatt.. Känt av lite ångest sen igår sen em.. Jag kan lätt känna det om jag har varit stressad(det kommer i efterhand) och i veckan kände jag mig stressad för jag ville räcka till mer och några dagar var vi minus en kollega..
Självklart orolig över min tå med😞
 
MEN jag försöker tänka positivt och snart blir det en liten stunds gudstjänst på svt2-det behöver jag nu🙏🏼❤️
 
Just nu en tidningshög bredvid mig,en kopp kaffe uppdrucken,en mysig katt som sover i sängen här,tog in honom halv sju när det började ösregna och blixtra.. Så inte sol som igår,men behöver fixa lite hemma så det är kanske bra;)
 
Om solen kommer i em så kanske till Hong Kong med mamma,och ikväll kommer D,vi ska äta tacos(fast i pitabröd istället och med vitlökssås) Blir säkert Bron med,klassiskt söndagsmys😍 Becca