Förmiddagsmys!

Förstår att ni kanske blir trötta på mina djurbilder nu,men jag är helt kär i Elvis💕 (Och jag passar bara knappt 2dgr till)
Sitter häruppe nu sedan en halvtimme tillbaka,han har fått lyxmat och ligger och myser intill mitt ben i soffan,Nyhetsmorgon på i bakgrunden och jag tog med mig en kopp kaffe upp☕️ Sitter här en liten stund till,sen blir det mys med min egen kise med,lite städ o fix, tänkte hämta ett paket och gå något ärende med. Vad tycks om mina nya nails? Blev supernöjd själv,kommit på att jag mest gillar riktigt ljusa(typ fransk) eller riktigt mörka,klär mig bäst!
Svårt att få bilder på lille Elvis(han rör sig mkt!) samt något fel på min mobil med att ta pics(snart dags att köpa ny) Vad händer mer idag då? Jo innan jag ska hem till D ikväll och äta god mat,spela bingolotto;) så ska jag även hem till mamma på lite gott😋 Lägger in en liten nyårsreflektion om ett par timmar! Ha en fin dag❤️ Becca