Min söndag

Vaknade inatt med illamående,kass i magen😰 P.ga min känsliga mage och allt onyttigt jag fick i mig Igårkväll.. Chattade med D också vid 3.. Han hade varit ute och festat lite med några vänner🎉
Igårkväll blev jag spontant inbjuden till D's föräldrar sent i em på kycklingsoppa och de ska göra fruktdrinkar/smoothies(de har nyligen köpt flera bra köksmaskiner)
Hoppas bara min mage håller.. Inte roligaste stället att vara dålig i magen haha
(3 gången jag är där bara!)
Har pratat med Angie nu under f.m o ska fixa lite här hemma innan jag gör mig redo för att åka iväg.
Mycket denna helgen..
Uppskattar eg en helt ledig dag utan några planer under helgen..
Får bli nästa helg.. Iaf fredagkväll hehe.. Ska iväg lördag och söndagkväll nästa helg
(det får ni höra mer om på fredag!;)
Tror ni inte jag glömde mitt bankkort hos Angie i Kph.. Så det blir en "billig vecka" man får se allt positivt😎 
Min Muskari är verkligen på G💃 Becca