Lite ytligt och middag!

 
Denna dagen började med kaffe o morgonsnack med bästa Angie✨ I typ 1,5h så jag fick stressa till min frisör Alda på Hår o sånt här i Limhamn(tips,gått där i flera år nu)  
 
Slingning o klippning-var nästan ett år sen sist..:/ Gillar inte att sitta där.. Jag har mer hår än man kan tro.. Så var där 2,5h..
Fräscht nu o snygg ljusare färg utan att kännas för blont eller gulaktigt..Försökte ta en bild,men blev inte så bra(-ni får nog se imorgon istället!)
 
Nöjd absolut!
Köpte m mig 2 schampon med(visar imorg)
 
Måste nämligen skynda lite för jag ska hem till D:s föräldrar med familj i em på middag☺️  
 
Imorgon får ni även se innehållet i min Glossybox som kom igår.
 
Efter frissan idag så gick jag hem om min mamma(som bet 1000 kr till håret) blev rätt mycket till som jag fick lägga till,men huvudsaken att det blir bra!
Iaf..
 
Jag fick en supersnygg jacka av min mamma,kolla in..!👌🏼
 
Vi hörs imorgon,gotta go!💋 Becca
 
PS visst E man snygg i frisörstolen?! NOT!!! Haha skönt att man inte bryr sig så mkt dock😅