Leah🌾

 
Passade söta Leah torsdag vid 17-igĂ„r vid 15😊
Angie och Kim lyxade till det och tog in pĂ„ hotell i MÖ. Jag och Leah(mest hon) duschade i vattenspridaren i trĂ€dgĂ„rden,vi gick med D till hamnfestivalen hĂ€r dĂ€r hon fick hoppa i rolig hoppborg,Ă€ta kycklingspett och sen BK;) SĂ„ hon kom sent i sĂ€ng,jag o luki njöt pĂ„ balkongen,fin kvĂ€ll( men inget glatt sinne.) IgĂ„r var hon pigg vid fem.. Jag halvdöd.. Men fick kĂ€mpa pĂ„,kokte gröt,hon fick nektarin,hon badade lĂ€nge och sen promenad i vagnen(hon somnade direkt;) Jag lagade pasta med köttfĂ€rssĂ„s och lite grönt,vi lyssnade pĂ„ roliga barnsĂ„nger pĂ„ ipaden,myste o skojade i bĂ€dden,vattnade blommorna pĂ„ balkongen(och henne av misstag) Gick en promenad till och hon slocknade innan A kom och hĂ€mtade henne och alla hennes saker. 
Jag fick en söt present av Angie med✹(Nuxe som jag gillar!!) Allt gick sĂ„ bra och jag kĂ€mpade pĂ„ för Leahs skull sĂ„klart trots att jag inte mĂ„dde bra och hade sovit typ 2 timmar.. Becca❀