Bio-oil och mat

Ligger i sängen med Luki spinnande intill😻
Nybadad och inoljad med "Bio-oil" (som jag visat här tidigare) superbra budget produkt,både till ansikte och kropp.
 
Jag har också fixat mat,nu ikväll blev det små färsbiffar av nötfärs (som jag hade över sen sist) med lite vitlökssås,råris och en stor sallad med b.la pinjenötter och feta😋🍴
  Till morgondagens lunch så fixade jag stor sallad och lite råris som jag tänkte ha med en WW linssoppa,visst blir det dyrare och lite mer att tänka på(med tanke på att jag får mat på jobb varje dag) men nu när jag haft så mkt problem med magen+en liten viktuppgång så prio jag min hälsa och det känns himla bra o fräscht:)
 Kan tänka mig att jag snart kommer börja med att ibland äta skolans mat och ibland ta med när det inte finns bra alternativ för mig-som innehåller mkt fett/olja/sås etc.. För det tål inte min mage alls.. Och glutenfritt bröd känns mkt bättre för mig!(tar med hemifrån)
 
Snart slutar min D på jobbet,men jag kommer nog inte orka prata ikväll,vill sova nu.. Ser framemot ännu en härlig helg med honom snart💕 Becca