Långpromenad

Min mage har inte varit så bra de senaste dagarna.. Så jag ville ha en skön och avslappnad dag:) Fint väder idag och eftersom att D(tyvärr) skulle jobba em/kväll idag så var han här strax innan 13,vi tog en lång promenad vid gamla Limhamn och vid havet-jätteskönt🍂🍁
Kan nog sakta men säkert börja promenera lite igen(inte snabbt men dock,fick ha gummistövlar på mig.) Vi åt lite på BK på vägen hem,
D åkte vid halv tre och jag vilade i några timmar,sov kasst inatt+magen som sagt..
Nu bara stilla mys med tända ljus framför tvn,tittade nyss på Solsidan och nu rapport.
Imorgon tillbaks till verkligheten efter en vecka hemma.. Vi har höstlov så det blir lite lugnare:)
Dock kommer påven(han kommer vara väldigt nära mitt jobb) så får se hur det går med transport imorgon och på tisdag..
Önskar dig en fortsatt fin kväll💟 Becca