Lista😎

Humör nu? UttrÄkad av att sitta stilla sÄ mycket.. Energi i kroppen liksom..
Vad Ă€r framgĂ„ng för dig? Att nĂ„ en del privata/personliga mĂ„l,Att mĂ„ bra framför allt,att kunna kĂ€nna glĂ€dje i det lilla,att vara en god medmĂ€nniska och vĂ€n❀
Har du varit deprimerad? Ja nÀr jag var vÀldigt ung typ 18-22 sÄ mÄdde jag inte sÄ bra.. Hade en del bagage som jag inte hade "jobbat med" sökte mycket bekrÀftelse hos framförallt killar och hade samtidigt mitt problem med Ängest t.ex panikÄngest samt tvÄngstankar nÀr det var som vÀrst..
Hur kom du ur det? Jag har gÄtt pÄ KBT och gick pÄ anti depp en period,Àndrade en del mönster i den dÀr bekrÀftelse grejen(undvek nattklubbsmiljön under en lÀngre tid) Och blev Àldre/mer klok helt enkelt.
Vem ser du upp till? Jag kan inte sÀga en person rakt av faktiskt,jag har ingen förebild-tycker inte nÄgon Àr bÀttre Àn nÄgon annan t.ex. NÄgon jag skulle vilja trÀffa Àr Dr.Phil sÄ jag kan fÄ lite rÄd/tips kanske;)
Följer du mÄnga bloggar? Ja nÄgra varje dag, och flera dÄ och dÄ-ibland inte alls sugen att lÀsa om andra och ibland Àr det jÀttekul:)
Vad Àr mest vÀrdefullt i ditt hem? Hmm, jag har nÄgra lampor som jag tycker mycket om och som jag spenderade lite extra pÄ,Àven LV vÀskor(men en har jag fÄtt av mamma,samma med Hermes armbandet) Sen tycker jag mycket om mina tavlor/bilder/foton pÄ vÀggen och nÄgra möbler som gÄtt i arv(lite Àldre stuk)
LÀngtar efter? Jag Àlskar ju julen sÄ det blir hÀrligt att julpynta,Äka till Kph,fira julafton med mamma etc.
Borde? GÄ till kyrkan.. Var jÀtte lÀngesen.. MÄr alltid sÄ bra efterÄt,men Àr inte jÀtteglad för det sociala,tycker jag fÄr nog av det" ytliga sociala" pÄ jobb. Men jag ber,lyssnar och sjunger till/pÄ hillsongs ibland,och tittar ofta pÄ gudstjÀnsten pÄ svt söndagar,finns ju en uppsjö pÄ nÀtet med!
Är du nöjd med ditt liv nu? Nej ska jag vara helt Ă€rlig (vilket jag vill) sĂ„ Ă€r jag inte det! Det finns en del som bekymrar mig/som jag Ă€ltar.. Men jag Ă€r ocksĂ„ tacksam över mycket och oftast ganska positiv utĂ„t😉
Vad har du alltid i din vÀska?  Det vet ni! LÀppglans oftast frÄn Clarins.
Vad ska du göra i helgen? Jag ska(om tĂ„n Ă€r ok i skor!) gĂ„ ut och Ă€ta +AW med tvĂ„ fina tjejer frĂ„n jobb pĂ„ fredag💃 Lör och sön trĂ€ffa D-misstĂ€nker lördag hos honom och ev med hans familj(kanske se bebisen) och pĂ„ sön hemma hos mig.
Vad Ă„t du senast? Gott valnötsbröd med kalkonpĂ„lĂ€gg,och en liten bit helnöt😋
Har du PMS? Jaaa.. Trodde aldrig jag skulle fÄ det.. Men det senaste Äret har det varit jobbigt med mycket grubbel/negativa tankar/riktigt ilska! en vecka innan mensen.. Sen rent fysiskt sÄ har jag super ömma bröst innan mens, och ont i magen de första tvÄ dagarna ca.
Vad har du svÄrt för? Att vela/att inte ha ett klart svar pÄ nÄgot.. 
De minst charmiga egenskaperna enligt dig? En person som framhÀver sig sjÀlv vÀldigt mycket-lite för mycket/stirrig sÄdÀr,jag gillar ju lugna,jordnÀra mÀnniskor:) NÄgon som inte kan vett o etikett och inte Àr artig.
BĂ€sta egenskaperna enligt dig? Ödmjukhet,positiv attityd,tacksamhet,förstĂ„else,mĂ„ngsidighet-finns mĂ„nga;)
Vad ska du Àta idag? Mammas goda kalops b.la!
TvÄ egenskaper-positiv/dÄlig hos dig? TvÄ positiva först:) 1, Jag Àr en förstÄende person. 2,Jag Àr vÀldigt lojal gentemot mina nÀra och kÀra. TvÄ negativa: 1,Slarvig(gillar inte att stÀda) 2,Lat(ibland)
Viktigast hos det motsatta könet? Ödmjukhet,lojalitet,förstĂ„else,vissa vĂ€rderingar Ă€r det bra att dela,att man kĂ€nner sig bekvĂ€m och trygg ihop med den andra,att man vill ses mycket:) NĂ„gorlunda samma framtidsplaner. 
Thats all for now folks💌 Becca