Operation

Det blev operation.. Såklart var jag nervös/spänd och bedövningen kändes för det pågick en stund,men inte jätteont. Allt gick snabbt men känns obehagligt att ligga ner och veta och känna litegrann att någon skär och drar etc.. Trevliga var dem och det betyder mycket för mig!
Fick ligga i ett rätt obekvämt läge med foten högt upp och en sköterska tvättade och la om såret,det blödde igenom så hon la nytt. Sen en blå påse runt och jag fick ta taxi den lilla biten hem.
Nu är jag hemma,tvn på,foten högt upp,gör ont nu när bedövningen släppt(men det går!) 
Mamma kommer med mat sen😋
Tv,tidningar och kanske sova(sov ju inte jättebra inatt) Även prata lite med Angie senare i em. Både min mamma,Angie och D har hört av sig o bryr sig💟
Jag kommer vara hemma imorgon också,och ev onsdag(beroende på hur det känns) hade jag jobbat på kontor/stillasittande/inte mkt utomhus med skor.. så hade det nog gått att jobba redan imorgon. Ska till Capio igen på onsdag.
Jag är glad att det är över, och att vi har en fin vård i Sverige ,och att det förmodligen blir bättre,även om tånageln nog blir förändrad kanske för alltid,eller iaf ett långt tag framöver.. Becca😘