Surprise!

Jag var så trött (och med allergi) igår efter jobb så jag tänkte hur ska jag orka? Men det gjorde jag! Köpte en liten present (underbar fransk handtvål) och mitt favvis rosé+ett sött kort från Wågat och schöönt här på Limhamn:)
Sen hem o stressa,ta taxi den lilla biten, och jag var nästan först haha.. Superfint radhus på bra läge(djupadal) och de hade gjort så fint där. 
Min kusin (Jennie) visste ingenting,hon trodde att hon skulle ut på gallej;)
Hennes man hade fixat allt så bra.. jättegod mat(jag trodde bara det skulle bli typ snacks och kanske tapas) men det blev högrevsgryta med jättegoda tillbehör b.la guacamole som var👌 och jättegoda grönsaker! Vi drack supergott bubbel, sen lite rött för mig så huvudet gör lite ont idag;)
Superfin kväll och väldigt imponerad av hennes make-romantiskt.. Han höll ett vackert tal till henne med och hade arrangerat hennes firande under några dagar med spa och andra aktiviteter🙌🏻 Becca