Två starka..

•Jag som arbetar med små barn som blir väldigt lätt sjuka av virus) Vill be er föräldrar att tänka på detta!!
När ni tycker att vi överdriver med regler vid sjukdom etc.. Många av er har jag mött under flera år! Och jag har inte valt era barn,det har ni gjort! Jag blir sjuk flera ggr per år för att ni inte kan vara hemma med era barn (ert val) när de är sjuka.. Jag förlorar flera tusen(skulle gissa minst 7000 per år för att ni inte är hemma och vabbar med era barn.. ) -Han/hon är pigg hemma! Han/hon har bara kräkts en gång.. Snälla läs på lite mer om virus och sjukdomar och låt era stackars barn stanna hemma,ni vet väl själv hur ni mår när ni är krassliga?! Skulle ni vilja vara i en barngrupp med 15-20 barn i,aktiviteter och grejer som ska följas under hela dagen?! Ni kanske kan börja med att betala mig? Inte?! Nä men stanna då hemma för min och alla andras skull!! Och snälla var inte så dum att du tar barn nr1 till fsk under sjukmånaderna när du har en bebis hemma.. RS!!!! Bara ett gott tips;)) Hälsan är väl viktigare än bekvämlighet! Ännu en gång du har gjort ett val,gör allt för de valen💕
 
En annan sak!! Kalla fakta nu.. Och jag orkar inte skriva långt om ännu en sak som stör mig (just nu iaf;) Men snälla vem är förvånad? Är det du svenne banan som aldrig haft kontakt med omvärlden? Eller är det du (oftast vänster kan jag tänka mig) som tycker att alla ska få välja själv! I got some News for you.. Många lever långt ifrån svenska frihetslagar,är styrda över sina män som ser ner på väldigt mycket som du svenska kvinna är och har kämpat för!! Var inte så godtrogen och PK💗 Becca