Lite om mig!

Dags för en liten lista igen😜 Några lättsamma fakta om mig helt enkelt!
 1,Jag kan bli tokig på folk som saknar vett och etikett.. 
 2,Jag ogillar att ha en pojkvän som vill gå ut på nattklubb,tycker oftast att det är som en köttmarknad så tycker inte det passar när man har en partner( och är i min ålder)
 3,Förstår inte unga(supersnygga) tjejer som visar upp sin rumpa på social media.. Vill man inte hålla lite för sig själv eller en ev partner?
 4,Jag är väldigt duktig på att komma 5 min försent(varit så jämt..)
 5,Jag äter mest vitt kött(tycker det oftast är godare) äter även mycket grönsaker och tycker det är viktigt att minska på kött.
 6,Jag är riktigt kass på att städa,men älskar att pyssla med detaljer i hemmet🌟
 7,Jag skulle vilja ha fler djur hemma,varit van sen tidigare att ha flera olika djur samtidigt.
 8,Jag tycker att lojalitet är det viktigaste i ett förhållande.
 9, Jag tycker att det är svagt att vara otrogen eller att flirta runt när man har ett förhållande,lämna om du har det behovet!
 10, Jag har svårt att förstå människor som jämt hittar en ny partner,tycker det är svårt att hitta en true match!
 11,Jag är glad att jag inte bor mer centralt,jag ser Limhamn som mitt "bo" inte Malmö-det har blivit ett hemskt ghetto..👀 
 12,Jag tycker att modebloggar är riktigt tråkiga/ytliga..
 13,Jag föredrar semester i en mindre stad än i en storstad.
 Fortsättning följer.. Becca❤️