Lista och kvällen

Godast under veckan? Måste nog säga att det första grillade i år (i lördags) var det bästa!! Men ätit mkt gott under veckan,min tomatsoppa med mozzarella i,pizza från osteria,sushi och mammas kycklingsoppa med sting i..(några bra exempel;)
Bästa under veckan? Att jag känt mig rätt glad trots sjukis och allergi! I helgen kände jag mig superglad:) En liten utflykt i lördags med en av mina närmsta (D) sitta i solen och njuta.. och grillat efter det,och även i trädgården med mamma och på balkongen i vårsol med mina "roses"🐈. Sen att jag kommer få lite tillbaka på skatten är alltid positivt.
Vad ser du fram emot? Det allra viktigaste för mig är att nära relationer är bra och att må bra.. så jag vill må bra snart:) Och jag ser fram emot en helg med både Angie och D,god mat,födelsedagsfirande av D's mamma och dop av lille Eric🎉 Cannes är något jag tänker på mycket!! Längtar..💙 Om 2v är vi där nu.. kanske tar en drink på balkongen eller en sen middag ute i närheten efter en lång/tidig resdag:)
Vad ska du göra imorgon? Ännu en dag hemma,så väldigt lugnt,tvätta lite och bada mig själv med;) gå igenom garderoben lite och prova mina nya kläder från HM(ni får se imorgon) fem nya toppar! Slappa och förhoppningsvis bli frisk..
Vad ska du göra nu? Äta ceasarsallad+sötpotatis och lite annat smarrigt som jag lägger till;) kolla på solsidan tror jag innan sömnen kallar. Steker grönsaker till salladen och OR lekte med en liten tomat (som jag tappade:)
Hon blev även tvättad med ett "allergimedel" för min skull🙌🏻
Bilder från kvällen❤️ Becca