Fixarkväll

En bra dag på jobb:) Hade en temasamling om våren,många sånger,en del utelek också.
 
Efter jobb gick jag till Malmborgs där jag shoppade mat och mycket till katterna-lyxmat och sand.
Till mig blev det b.la: squash,hallon,blåbär,prinskorv(kalkon)tomatsoppa, mozzarella,oatly imat,paprika,glutenfritt bröd,blommor,ägg,potatis,grillmix kyckling,sköljmedel m.m.
Sen blev det tvätt,fixa på balkongen,städa kattlådorna och nu är jag helt slut framför tvn.
Nu ner i tvätten igen och laga mat-sugen på grönsaker,råris och kyckling med soja+kryddor:) Ett bad eller dusch blir det med.
 
 
Imorgon väntar en lång dag.. TAKK kurs efter jobb(hemma först 19 och börjar 7.30..)
Snälla mamma hjälper till med the cats🐈
Jag ska även få en valident och gå på medarbetarsamtal!
Becca💗
1
Laila

Åhh vilka fina blommor! Och vilken lång dag imorgon, kommer tänka på dig! <3 Ta hand om dig, stor kram!! =) <3