Förberedelser...

Nyss fixat lite i köket,lagt fram räkor(som tinar) jag ska nämligen strax fixa supergoda munsbitar till förrätten;) Crostini med räkor,rom,lök,dill,créme fraiche m.m. Sen blir det min favvis hummer till förrätt,en supergod varmrätt-fylld baconinlindad kyckling med ost o en smarrig sås(kalkonbacon,äter ju inte gris) och dessert-cheesecake tror jag:) Bubbel o vin till detta såklart! Blev väldigt överraskad av att det hängde en fin dekorerad påse utanför dörren i em.. Det var en liten,dekorerad Moet flaska o fint kort till! Tack Pernilla(min konstnärsväninna) Så den följer också med till Mami! Skönt att hon bor nära min mamma o att jag inte behöver klä upp mig överdrivet;) Och ja jag hade kunnat åka iväg längre med vänner etc,men jag tillhör gruppen av människor som känner ett stort ansvar för mina djur o vill inte lämna dem ensamma många timmar.. Kanske o förmodligen Nisses sista nyår här i jordelivet med..:( Längre fram i livet kan jag verkligen tänka mig att åka utomlands efter julafton!:) Man har förhoppningsvis många år kvar;)) Pratade länge med Angie idag med-direkt från NY!!:) Becca