Adventstid

 
Hade förstås en supermysig 1a advent med Angie igår.. Vi tittade på Pernillas konst-vi köpte en massa lotter och till slut vann vi ett paket kaffe o knäckebröd haha,det var dyrt det😉 Sen gick vi runt i några butiker på Limhamn o på torget,mys! Vi var vrålhungriga o vädret ingen höjdare alls.. Så det blev middag på Babas-det var gott-ryggbiff m pommes för mig o entrecote för A🍷😋 Sen handlade vi lite på Malmborgs innan vi gick hem till mig o mös till bästa tv-programmen-Solsidan o Bron👌🏼 Det som inte var så kul för A iaf var att bron stängdes av p.ga stormen så A fick vända om o stanna hos mig till halv ett innan hon kunde köra tillbaka till Kph.. Så mkt sömn har jag inte fått,tur vi har lite lugnare måndagar(många lediga) Stänger stället gör jag idag,men sen direkt hem o mysa med Luki😻 Becca