Nyårsreflektion✨

Man tänker alltid till lite inför ett nytt år! Hur har året varit? Vad har varit positivt och negativt? Positivt har varit att jag och D lyckats hålla ihop i 15(snart 16 mån) Vi älskar varandra,men det är inget jag tar för givet under 2017,något båda måste anstränga sig för❤️
Många fina middagar med honom hos hans familj,älskar deras fina och enkla kontakt och kärlek till varandra! Jag och min mamma har en fin kontakt(som blivit bättre o bättre med åren) vi går ut och äter ihop(även med vänner) och har det jättetrevligt ihop,hon är frisk och pigg,tacksam!! Jag har mina nära vänner som betyder mycket för mig!! Mitt arbete där jag också trivs väldigt bra👌🏼
Angelica har jag nära mig ,och hon betyder otroligt mycket för mig💕 Vi är alltid där för varandra! Och vilka resor vi haft under året.. Barcelona och Cannes! Båda jättebra men bäst för mig är helt klart Cannes hittills💃🏻
Älskar mina små turer till Kph och Torvehallerne😍
Min älskade familjemedlem Lukas är frisk.. Han är gammal nu.. Älskar honom🐾
Min tå är inget kul och blivit sämre nu,så det är helt klart negativt😞
Min övervikt blir inte lättare att besegra när det gör ont att promenera/röra sig..:/ Ett halvår har det varit så nu.. Lite från mitt 2016 här..
Till 2017 önskar jag ännu mer av det positiva!
Ett lyckligt kärleksförhållande utan problem,
frisk Lukas och alla runt omkring,
bra tå så att jag kan röra på fläsket mer och få mer energi!
Härliga middagar ute och i Kph med både vänner och mamma🍴🍷
Önskar dig ett fint välsignat nytt år med glädje och värme❤️ Var ödmjuk,always! Becca