Vacay mode!

Efter många om och men och vila på hotellet så blev det en tvårätters middag i gamla stan sen kväll,jag var inte jättehungrig men föll för grupptrycket-A kan tacka sina gener;) Hon tog en mozzarella/tomat först och jag tog en laxtartar med sallad. Till huvudrätt tog jag som vanligt fisk och skaldjur(grillat) och A tog god biff(vi smakade lite av varandra) Vi fick även aperitif och såklart vin till detta.
När vi kom hem vid 23.30 så kunde jag inte sova på jättelänge,jag var proppmätt..
och A slocknade på 5 röda! Chattade lite med min D💕
Himla lyckad torsdag!
PS: Hade tänkt ge er ett större bildrace.. men lite klydd på sidan här tyvärr.. Så bilder får vänta(Men de kommer!!)
Kan berätta att vi har en minst lika bra dag här idag.
Nu rosé och gammal party musik på rummet,snart ut i underbara Cannes på drink i hotellbar/rooftop och middag i närheten🙌🏻 Becca