Lördagskvällen

Tyvärr glömde jag att ta foto på den goda maten igår-var nog hungrig;) Makedonska små färsbiffar (jättegoda!!) med potatis,sås och grönsaker. Hans bror var också där hos hans föräldrar igår.
 
Efter maten så tittade jag,D och hans mamma på netflix m hennes present Apple tv,vi kollade på dokumentären om Fritzl😱 Såklart helt sjukt och overkligt men intressant!
 
Lite tv o vin,sen åkte vi mot Malmborgs vid 20,och sen hem till mig,D åkte hem till Senti och jag höll mig uppe en stund innan jag la mig.
 
Sov jättedåligt inatt(efter tre iaf..) hämtade Luki ute då,lillan sprang ut i trappen o sen var hon pigg en bra stund och jag med😑 Senare(typ halv sex) kom en granne hem" med sällskap";) och började spela musik.. som tur var, bara en stund,men då piggnade katterna till liv..
 
Somnade om till sist ett par timmar till men känner mig rätt slut..😴 Becca