Vagabond

Det var gott som vanligt på Vagabond😊 Vi tog samma(fast jag tog lite mer sallad) ryggfilé med pommes och skysås-trodde inte skysås var min grej-men jo gott där;) Rätt mycket folk för att vara en tisdag,poppis ställe. 
Min snälla och söta kille:) Han gav ju mig en middag i julklapp med,och jag är inne och pushar på lite om middag på hotell😜 We will see.. Förmodligen blir det AW på fre med ju:) 
Sitter nu i sängen och tittar på solsidan och har tittat lite på Veckans brott när det handlade om lilla Engla.. Så horribelt.. Var rädd för att gå ner i tvättstugan efter det..-kanske borde tvätta dagtid? Har så livlig fantasi (och har aldrig varit typen som tänker att det händer aldrig mig..)
så jag tror jämt att jag ska bli mördad därnere..
Lite mys nu med luki innan sömn✨ Sov gott vänner,Becca❤️