Fredagsmys,fira och dop💕

Ja denna helgen blir rÀtt sÄ hÀndelserik för mig.. MÄnga mÀnniskor har jÀmt ett högt tempo med allt trots barn och jobb etc.. Och visst kan jag (som bor sjÀlv) bli uttrÄkad-jag Àr rastlös samtidigt som jag Àr lite lat haha.. Blev vÀldigt deppigt ibland som singel,men samtidigt behöver jag min ensamtid och jag njuter av vÀldigt smÄ saker. En balans Àr nog bra:)
 
 
IAF! Tidig kvĂ€ll kommer A hit,just nu Ă€r jag sugen pĂ„ att hĂ€nga hĂ€r hemma,visa min nys lilla sötnos🌾 Kanske kĂ€ka tacos och titta pĂ„ Lets dance och lite bloggar+đŸ„‚MĂ„ste köpa lite helgblommor med och gott innan! 
 
Lördag: D"s mamma fyllde 60 igÄr sÄ imorgon blir det födelsedagsmiddag för henne(tror vid 16,17) Àrenden innan. 
 
Söndag: DOP för lille Eric💙 Kyrka och middag/fest pĂ„ Radisson🎉 MĂ„ste hitta nĂ„got att ta pĂ„ mig.. Inte min favorit sysselsĂ€ttning och Ă€nnu mindre nĂ€r jag Ă€r krasslig,men nĂ„got mĂ„ste jag hitta!! 
 
Hörs snart igen,först stĂ€dning,dusch,mys pĂ„ balkongen i solen (riktigt varmt hĂ€r idag!!) och tacofriday with my bestie💗 Have a great friday!
Becca