Lukas💞


Min Ă€lskade katt Lukas som jag hĂ€mtade ifrĂ„n Åkarp med en f.d pojkvĂ€n som heter Dejan för 14 Ă„r sedan..
Den familjen hade hittat honom och hans bror pĂ„ en parkeringsplats.. Luki hade tagit hand om sin bror dĂ€rute⭐ Jag Ă€r inte förvĂ„nad han Ă€r sĂ„ fantastisk..! Han kom frĂ„n gatan, in till en familj med nĂ„gra smĂ„ skrikiga/vilda barn-
till mig, först lite rĂ€dd men efter 1 dag underbar och trygg med bĂ„de mig och min nakenvovve;) Nu Ă€r han ca 14 Ă„r..❀ Han Ă€r lite försiktig först mot nya mĂ€nniskor,gillar inte barn sĂ„ mycket(inte konstigt) och inte höga/plötsliga ljud..
Men bra för dÀrför klarar han sig bra ute med,pÄ vintern Àr han vÀldigt lite ute,men nÀr vÀdret Àr ok sÄ Àr han gÀrna ute en del. En fin vÀn som litar pÄ mig,myser med mig,gÄr ut i trÀdgÄrden och pÄ balkongen med mig och hÀlsar vid dörren nÀr jag kommer hem..
Love him och kĂ€nner att jag alltid vill ha katt/er🌾 Becca
Â