Nu!

Började känna av halsont igårkväll o det har fortsatt litegrann-känns som en liten förkylning.. Så jag blev supertrött idag av fixande o trixande på jobb(eftersom jag är ansvarig för Fsk ngra veckor i sommar)samtidigt som man såklart måste ha stenkoll på våra småttingar. Men bara 2 dgr kvar innan semester!!😀 Jag har beställt filmer till ledigheten-de nya Beck filmerna och Bron 1 som jag missade.. Perfekt sommar underhållning! Ser fram emot min sommar hemma🌟 Och värmen har äntligen kommit,tänk att alla klagar på vädret varje år haha-så onödigt egentligen☺️ Nyss ätit kycklingkorv med glutenfritt bröd,igår blev det smarrig kycklingsallad. Blir lite vattenmelon och blåbär med lite müsli o kokos sojamjölk som dessert. Nu politik på tv,gillar många av KDs åsikter o tror att Ebba blir bra! Allsång strax o bädden rätt tidigt ikväll tror jag. Ha en fortsatt fin vecka babes💫 Becca