Jobb och shopping

 Idag hade jag mitt sista utv.samtal för terminen,lite skönt när alla är gjorda och det har gått bra! Mkt mys o skratt med barnen och bäst av allt: Bara liite ont i tån.. Baddar med alsol som en galning och det och min bön hjälpte🙏🏼 
Efter jobb så blev det shopping på Lindex som även ligger här i Limhamn nu-perfekt för baskläder.. Jag har känt mig så slapp o ful på senaste tiden med "sköna brallor på jobb" så dags att byta till de kläder som verkligen passar min stil och min figur bäst.. Kvinnligt,markera midja och höfter lite-är ju kort så det är inte så lätt när man lägger på sig lite.. Så detta köp var bra för mig! Hämtade paket på posten ett med beauty och ett från HM-bra grejer(de flesta inte allt!)  Kommer visa er efterhand!
Men nu måste jag fixa mat o bara vara.. provat kläder och pratat i tele sen jag kom hem.
Skönt att ha med lite nytt,snyggt till Cannes✨
Tre dagar kvar..!!! Becca👑