Roligt i Dec!

Tänkte dela med mig av några roliga planer jag har i December✨ Var alldeles för trött/förkyld igårkväll för att blogga.. Blev bara lite veg nuggets och knäcke o lite tv-roliga solsidan!
Den 17/12 ser jag väldigt mycket fram emot,då ska jag och D ha en heldag i Kph,vi börjar med Leahs två-årskalas🎂 Senare på kvällen tänkte vi(jag och D) mysa i Kph,gå till Tivoli och Nyhavns julmarknad:)
Jag ska till Kph och träffa Angie,gå till Torvehallerne och hygge en fredag eller söndag i Dec👯
Jag ser fram emot lite julledighet i Dec (och början av Jan)
Kompisdejter i Dec..😄
I mitten av Dec så ska vi till Rådhuskällaren med jobb,det blir kul o gott!
Dagen innan julafton så fyller min mamma år så då bjuder jag ut henne på middag🍷
Och såklart julafton hos mamma,alltid en höjdare🎅🏼
Nyårsafton blir nog hos D(för vovvens skull) och mysigt+gott att äta🍴 Becca😘