Dop och Radisson

Jag hittade något att ha på mig på första försöket(tur det;)
Jag hade ett "blus/linne i vitt med en rosett/snöre i mörkblått framtill,vit kavaj/kofta över,mörkblå byxor.
D var superstilig(han är oftast (typ alltid)mer casual,så det var kul att se;) Ljusblå skjorta,kavaj och fluga.
D var här strax efter 12 och vi åkte mot hans föräldrar,vi åkte tillsammans i deras bil till kyrkan.
Vilken mäktig kyrka.. jag blev rörd så vackert det var.. känner verkligen av min tro där🙌🏻
Eric,som döptes grät inte alls och var hur nöjd som helst💙
Sen blev det mot Radisson blu (där D's mamma arbetar och hans moster är direktör) Först lite mingel och bubbel,sen supergod buffé👌 Veg.risotto,sallad,lax,scampi,biff,bröd m.m. Jag åt av allt,jättegott!! Eftersom jag ofta äter lax hemma så åt jag mer av det andra-biffen,brödet och scampin var amazing..!
Efter maten så ville några b.la D spela pingis så då blev det så en stund,innan sött till kaffet,eftersom tårta inte är min favvis så tog jag en liten bit äppelpaj (som var för D som ju är allergisk)
Jag kom hem ca 18,en gullig granne hade hängt fina saker till mina kisar på dörren🐈💕
Jag har vilat,jättetrött och sugen på isvatten när jag kom hem efter all god mat!!
Myskväll en stund till innan sängen kallar.. liten sovmorgon imorgon,ska bli kul att komma tillbaka till jobb och alla fina barn och kollegor,hoppas att jag har energin ordentligt bara😁 Sov gott,vilken underbar helg..Becca💗