Fish and seafood

För mig så blev det nästan enbart fisk och skaldjur till lunch och middag😁 Jag älskar ju det,man får det så fräscht och gott,ofta ihop med ris och grönsaker som jag också älskar! Jag smakade en pytteliten bit av kött som Angie åt när vi åt middag i G.stan-den var riktigt god! 
Där valde vi tvårätters-jag tog laxtartar med sallad först och sen grillad fisk mix-jättegott och en välkänd/äldre restaurang,man satt riktigt mysigt där,underbart vacker miljö! 
Eftersom det blivit mycket fisk för mig så blir det gott med en köttbit med goda tillbehör ikväll ihop med min D❤️ 
Annars har jag: badat lilla Rosie,köpt busskort,allergimedicin och jag tvättar. Snart lite mat och vila en stund innan jag ska göra mig redo! Hörs snart igen med lite mer från Cannes/Villefranche också;) och mycket mer;)  Ha en fin fortsatt ledig (för de flesta) måndag-så lyxigt!!💗 Becca