Hemma!

Nu är jag hemma igen! Kändes som att det var en lång resa eftersom det var: promenad-tåg-lång väntetid/köer (på Nice flygplats speciellt)-flyg-mellanlanda-promenad-flyg-tåg.. Allt gick bra,kände av lite turbulens vid start och landning,men helt ok med lite vin! 
Starten jag tycker är lite jobbig har jag märkt..
  
Allt gick bra och snällaste D hämtade mig på Hyllie,
vi var glada över att se varandra igen❤️
 
Hem, och jag som är van vid att vara mycket själv,tyckte det var skönt med tyst och ensamtid,lite BK mat i sängen och la mig tidigt.
Katterna var glada över att se mig igen💗 OR höll mig vaken ett par timmar inatt.. men jag fick ju sovmorgon iaf;)
 
Jag kommer helt klart ge er massor av bilder och uppdatering ifrån Cannes! Men på en så kort resa (med inte ett alltför snabbt nät) så ville jag njuta av våra dagar där istället för att blogga! Ni kommer få flera tips och njutningsbilder i efterhand😘
 
Idag ska jag: tvätta,packa upp resten,köpa busskort,allergimedicin (mitt öga är fortfarande dåligt..) köpa hem lite mat och träffa D-äta gott och vara hos honom ett par timmar ikväll. 
  
Back to work imorgon,lyxlivet är slut;) Tur att jag har mycket fint och bra hemma också!! Becca