Helg!

Skönt med helg! Men ska faktiskt "jobba" lite idag med,men endast em(ca 3h) Vi har vårmusikal idag ned våra små liv och upp till årskurs 3,var med på genrepet igår och det var verkligen bra gjort av unga elever-dansa bra,sjunga och komma ihåg flera repliker och framför stor publik och på scen! 
 
Våra små ska vara möss och musikalen handlar om Emil i Lönneberga(älskar Astrids sagor,bästa)
Så nu lite städ och fixa mig.
Efteråt blir jag hämtad av D,och jag tror att det blir middag hos hans föräldrar:)
 
Ska vara hemma med mina älsklingar ikväll lite med💕 Myst med dom nu och lilla Rosie bet mig i tårna och fötterna vid 5.. Efter lite mat och lek somnade de om så att jag kunde sova lite till👌
 
Gårdagen var jag mest trött och hade en tråkig dag..Ont i huvudet med/allergi..
Mysig men lugn kväll-veg middag som fixade sig själv i ugnen,sötpotatis och veg nuggets. 
 Drack vin,babblade med Angie länge och lite av Lets dance+lite chatt med D (som jobbade sent.) Hoppas du får en fin lördag min vän🙌🏻 Becca💜
 
Ett fint ord,en söt bild på lilla Rosie som är med överallt! Och fräsch bild på grönsaker som jag gjorde till en smarrig gryta härom kvällen,använde: salladslök,aubergine,tomat,champinjoner,paprika,kyckling,salt/peppar,sweetchili,imat(oatly)