Sun and taconight

Gårdagen fortsatte med sol på balkongen med🐈🐈 
Dom var ute i flera timmar (skönt!) Jag var också där ett bra tag innan jag fick brådis att gå in och städa,underbart väder! En liten öl i solen,hur skönt?
A kom lite senare,strax efter sju,det blev inhandling av mat(jag köpte typ hela affären..;) Och A(som ju bor i Kph) blev glad över lite svenska varor. Hemåt,missade lite av Lets dance,tyckte det var trist att Dominika åkte ut,även om hon inte var jätteduktig så var hon kul att titta på,tyckte jag:) Jag o Angie hade som vanligt hur kul som helst! Inga rutiner här inte.. Vi åt tacos sjukt sent,och en massa gott efter det(ännu mer för A som kan vara glad över sina gener,söttrollet;)
Hon gosade mycket med nya tillskottet OR och den lilla var hur social som helst💕  Sen kollade vi lite bloggar och klockan blev ca 00.40 innan A körde hemåt mot Kph(supertrött!) Becca