Torsdag

På jobb idag var det lite drama(dock inte så mkt med mig eller där jag arbetar) men ändå.. trist! Trist när kommunikationen,lyhördheten och respekten försvinner..
Tagit hand om "min lilla tjej" som var mer än nöjd över att få vara med mig💗 Vi har övat på scen eftersom det är dags för vårmusikal på lördag!
Jag har varit dödstrött- tror det är en mix av: allergi,mens och att katterna vaknade till liv redan lite efter 2 inatt..
Och lilla Rosie började leka😼Inte kul..
Efter jobb blev jag glad över att D körde mig hem,vi handlade på Malmborgs på vägen hem(skönt med skjuts när man handlar tungt) Sen hem,vilat o fixat pälsvård på OR och deras lådor. Nu lite tv innan kyckling till middag!
Köpte även hallon och physallis idag,blev sugen från fikan igår på vår TAKK kursen,kolla;)  
Chokladen har jag fått av snälla mamma:) PS imorgon fredag👏🏻 Becca💕