Torsdag

Började dagen på en annan avd,där jag hjälpte till med ett litet underbart och känsligt barn:) Så bra att vi gör så,hjälper till och fixar/trixar för barnens bästa,och inte bara tänker "i boxen" det känns viktigt för mig iaf!
Vi hade gymnastik,utelek,åt kycklinggryta med ris till lunch,så glad över hela vårt arbetslag nu-glada,arbetsvilliga och lugna tjejer👌 Är en person stressad eller/och inte har en struktur etc, så påverkar det hela barngruppen negativt.. 
Sen blev det vila och plugg för mig innan APT möte med kollegor och ledning. Under vårt möte så blev det lite gott gott,och jag förde protokoll:)
Åkte hemåt strax efter 18,inom Apoteket (magen är fortfarande jobbig!!) fick hjälp av en supertrevlig tjej, och valde några tabletter-får hoppas det hjälper,svårt att jobba när det är såhär.. Hem till mina underbara kisar som möter mig vid dörren(varje dag!)
Mata och rensa lådor,tända ljus,lite regn utanför💦 slappar och kollar tv,äta något litet innan sängen kallar,får se vad det blir. Fredag imorgon vänner,alltid efterlängtat🙌🏻 Becca