@work och frågor

Nu har jag kattstrumpor med😅😅 Måste ha fått dom,inte köpt själv,men väldigt passande though;)
 
Varit ute i det fina vädret idag,haft gympa och bokat kulturbiljetter till våra barn b.la:) Lite frågor:
1,Humör idag? Glatt o skoj/tramsigt!
 
2,Hur mår du idag? Allergisk men ok!
 
3,Vad vill du köpa? Mycket till mitt hem och även kläder,till hemmet b.la nya gardiner i färg(gillar inte vita till vit vägg har jag kommit på:) även någon my tavla och en ny snyggare kattsäng. Lite inom smink med och måste boka tid hos Alda inom kort..(my hairdresser)
 
4,Sugen på idag? Sushi men får se om jag orkar handla idag,annars kanske räkor(det har jag hemma!)
 
5,Göra i helgen? Fira två födelsedagar,och träffa D,resten är oplanerat,förutom mys med the cats både inne o ute+städ. Becca😘
PS kolla så sött mina små liv låg och tittade på mig när jag fixade väldigt sen veg.middag igårkväll,hon följer verkligen "storebror"😻 Och hon sov bättre inatt,hade öppet balkongen jättelänge så hon kunde busa mycket:)