Just nu!

Hemma hela veckan blev det för mig,mår lite bättre men jätteförkyld än.. Hoppas på mycket energi till nästa vecka!
Vaknade vid 5 imorse.. sover sådär med katterna i mitt sovrum,men de vill absolut vara där o river på dörren..:/
Jag somnade om vid halv sju och sov till nästan 10.
Jag har öppnat balkongdörren så att mina små kan gå ut o njuta-härligt med ett extra-rum för både mig och dom💕
Men jag får hålla koll på henne därute.. hon är som ett litet barn.. tuggar på allt,och hoppar runt lätt som en plätt;)
Kollar in fåglarna.. Härligt med fågelkvitter,t.om måsarnas ljud är helt ok för mig,härlig tid😅 Idag ska jag städa och fixa lite här hemma.
Angie har bil så vi ska kasta en massa,så jag får mer plats.. inte många garderober o plats i en liten lägenhet.. A kommer tidig kväll(vi bestämde för längesen) egentligen skulle vi äta ute,men får se hur pigg jag är för det.. Blir fredagsmys här hemma iaf!! Och jag ska betala resan till A som bokat den🎉
 Undra vad vi gör just nu om två veckor därborta? Kanske går runt och kollar i G.stan,njuter på en uteservering eller är på utflykt till Antibes/Villefranche💙 Becca