Dine out

Efter en dag ute i solen så var jag lite sugen på att bara vara hemma och ta det piano,men blev hämtad av Cecilias snälla sambo och vi körde mot Escama där Angie och Josefin sedan anslöt! Mysigt ställe i solen med ett glas bubbel;) 
 Sen blev det en kort promenad till Lemongrass där jag njöt av underbart god mat!! Blir definitivt att vi går dit igen.. supergod sushi,goda scampi,mört och fint kött och det bästa tror jag.. Vårrullar med räkor i.. så frasiga🤗
 
Jag och Angie delade på några rätter och Cecilia och Josefin på några (då vi brukar välja lite mer från havet än dom)
 
Riktigt god service också,och jag avslutade med en drink och de andra med dessert (som jag smakade lite av)och jag som inte är en dessert människa måste ändå säga wow! Pax för dessert next time..🍨
Kolla in alla foodies,så gott!
Becca🍸