God fm☀️

Hoppas ni har det bra! Här har vi lite varmare väder nu och sol:) Jag tog kaffet på balkongen med mina godingar🐈💕
Lugnt,fågelkvitter,svalan som flög in och ut ur sitt bo och en väldigt nyfiken Olivia Rose🌹 Nyss släppt ut Luki i trädgården och strax går jag och OR(om jag får på henne selen haha) härligt varmt därute nu!
 
Och tror ni inte att jag åt vegetarisk gryta igår med;)
Så himla gott,sen skiftar jag lite med kryddor och grönsaker,en väldigt god grej är att lägga en klick honung i🍯 Sen hade jag haricots verts,paprika,tomat,squash och lite soja i med,imat och örtsalt,lite peppar.
Ikväll ut med tjejerna och testa både Escama(endast för en drink/vin) och mat på Lemongrass(varit där en gång tidigare men det var många år sedan) Blir kul! Hörs snart igen,Njut av solen-det ska jag trots allergi;) Becca