Kul i Köpenhamn!

Denna långhelgen har tagit kål på mig haha.. Och igår avslutades den verkligen med flaggan i topp!
 
Hade så otroligt kul i Kph med Angie igår,vi skrattade otroligt mycket och åt jättegod mat/och dryck;)
 
A hämtade mig strax efter 14,lilla Leah var glad i bilen och vinkade som en liten prinsessa till mig: Hej hibicca:) 
Var hemma hos dom i ca 2h,dansade loss,drack vin o lekte lite med Leah.
 
När pappa Kim kom hem så åkte vi metron mot Nörreport där Torvehallerne ju ligger:)
 
Vi hittade ett bord i den sista solen,delade tapas b.la urgoda musslor,lite veg och lite med räka på. Bubbel till och vatten.
 
Sen åkte vi mot PS bar o grill där vi tog oss vatten över huvudet haha..
 
Vi delade på fyra goda tapas i mysig miljö(varit där några ggr innan) Tonfisken med koriander o avokado bäst!
Sen skulle vi dela en burgare m pommes med haha(vi orkade inte mycket+inte så jättegod faktiskt..)
 
Sen var klockan mycket,så vi åkte metron tillbaka till nörreport,där jag åkte till Kastrup för en jobbig kö/gränskontroll.. Men sen hämtade fina D mig!
Bildrace nu🇩🇰 Underbar dag och helg!
Kom inte i säng förrän lite efter 00.. upp vid 6.. alldeles för lite sömn och helt slut idag,men rätt bra o lugn dag på jobb,vilat lite ikväll,ska ta tag i en disk och fixa någon enkel mat(blir nog varma glutenfria mackor) OR på balkongen nu o Luki sover❤️ Becca